Obchodní podmínky

 

1. Provozovatel internetového obchodu

 

Jedlička Vladan

Staré Ves 48

743 01 Bílovec

IČ: 01232673, 
 

 

Provozovatel obchodu není plátce DPH. Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH.

Další informace najdete na stránce Kontakt.

 

2. Všeobecná ustanovení

 

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

 

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese. Své náklady na  komunikaci prostřednictvím připojení k internetu nebo telefonu si nese každá strana sama.


Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Kupní smlouvu je možné uzavřít pouze v českém jazyce. Informace o návrzích kupních smluv a uzavřených kupních smlouvách jsou archivovány a jsou k dispozici na požádání emailem nebo telefonicky.

 

Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou orientační. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Fotografie jsou ilustrativní a můžou se v detailech lišit od originálu.


Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

 

V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.


V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, nebo v případě zjevné chyby v ceně zboží má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. 

 

 

3. Dodací lhůta a dostupnost zboží

 

Dodací lhůta je od objednání zboží 2-14 dnů, není-li uvedeno jinak.  Zpravidla se jedná o zakázkovou výrobu, při delší dodací lhůtě bude kupující včas informován.

 

 

4. Platební a dodací podmínky

 

Všechny tyto informace najdete na stránce Doprava a platba.

 

 

5. Převzetí zboží

 

Zákazník je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o škodě za přítomnosti dopravce. Je taky možné uvést na přepravní list, že balík byl poškozen a reklamaci uplatnit později. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.

V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen reklamovat zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří pracovních dnů od dodání. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti. 

 

Další informace najdete na stránce Doprava a platba.

 

6. Výměna zboží

 

V případě špatného výběru zboží Vám nabízíme výměnu zboží za jiné. Výměnu je možno uskutečnit po telefonické domluvě nejpozději do 14-ti dnů po obdržení zboží kupujícím. Zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a musí být zpět zasláno spolu s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě. Náklady spojené s výměnou (doručením) zboží nese v plné výši kupující.

 

 

7. Vrácení zboží

 

Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6 [§53 Obč.Z.], činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.

 

Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. S originálem dokladu o zakoupení v naší prodejně.

 

Nárok na vrácení plné ceny zboží je možné, pokud zboží je nepoužité, neporušené, s veškerým příslušenstvím a se všemi doklady (záruční list, návod atd.). Pokud zboží nebude splňovat jednu z výše uvedených podmínek, bude vrácená částka snížena o náklady pro uvedení výrobku do původního stavu. Náklady spojené s vrácením zboží nese v plné výši kupující. Je-li zboží v pořádku, vrátíme Vám bankovním převodem (případně složenkou) peníze. Pokud chcete peníze vrátit na účet, je potřeba přiložit k zasílanému zboží písemně bankovní spojení (celé číslo účtu i s kódem banky).

Zboží je možné vrátit i použité, ale je potřeba počítat s tím, že vrácená částka bude snížena o náklady spojené s uvedením produktu do původního stavu.
 

 

V žádném případě nám neposílejte vrácené zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

 

 

8. Neoprávněná reklamace

 

Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) Vás budeme kontaktovat o možnostech a dalším postupu.

 

 

9. Záruka a reklamace

 

Záruční lhůta je uvedena u zboží na záručním listě, pokud ne, je tato lhůta zákonem stanovena podle § 620 obč. zákoníku 24 měsíců od data prodeje na zboží určené pro soukromou spotřebu, tzv. spotřební zboží a 12 měsíců na zboží používané v obchodní nebo podnikatelské činnosti podle znění §429 obch. zákoníku.


 

U některých druhů zboží je třeba si uvědomit, že doba záruční nemusí odpovídat době životnosti daného produktu. Nároky z odpovědnosti za vady ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím, poškození neodbornou montáží nebo neodborným používáním a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Záruka je také neplatná, pokud na záručním listě bylo změněné, odstraněné nebo nečitelné výrobní číslo, název modelu. Reklamované zboží musí být doručeno prodávajícímu do místa jeho podnikání spolu s písemným řádně specifikovaným oznámením vad, které musí obsahovat též volbu nároku kupujícího podle zákona, kopii dokladu o nákupu, jinak nebude reklamační řízení zahájeno. Prodávající bude reklamace posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží. Reklamované zboží musí být zasláno řádně zabalené proti poškození při přepravě. V případě kladného vyřízení reklamace je mu zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět. Maximální doba vyřízení Vaší reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, pokud nebylo z jakýchkoli důvodů dohodnuto a zapsáno v reklamačním listě jinak.

 

Spotřebitel při uplatnění záruky má:

jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

jde-li o vadu neodstranitelnou, bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

jde-li o vady odstranitelné, vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Rozpor s kupní smlouvou

Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V takovém případě má kupující, je-li spotřebitelem, právo volby řešit odstranitelnou vadu mimo standardní záruční opravu i výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující/spotřebitel nárok na přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel o rozporu s kupní mluvou věděl nebo ho sám způsobil. 


 

REKLAMAČNÍ ŘÁD 
 

 

1) Reklamační řád popisuje zásady a principy uplatňované při reklamaci dodávaného zboží. Tento reklamační řád nevylučuje ani neomezuje jakákoliv závazná zákonná práva zákazníka nebo jakákoliv práva zákazníka vůči prodávajícímu. 
2) Jestliže se během záruční lhůty vyskytne na výrobku záruční vada zejména způsobená chybnou konstrukcí, zpracováním nebo materiálem, bude při splnění následujících podmínek vadný výrobek (nebo jeho součást či díly) bezplatně opraven nebo vyměněn za nový. Spotřebitel má také právo na odstoupení od smlouvy v případech, které stanoví zákon. Reklamovaný výrobek nebo jeho reklamovaná část musí být kompletní nejlépe v původním obalu, případně jinak vhodně zabalen. Záruka poskytovaná prodávajícím se nevztahuje na poškození způsobené ohněm, vodou, statickou elektřinou nebo jinou živelnou událostí, nesprávným používáním výrobku, běžným opotřebením, mechanickým poškozením nebo neodborným nastavením, modifikací, opravou nebo nesprávným způsobem použití neslučitelným s návodem k použití, technickými normami či bezpečnostními předpisy platnými v České republice. Záruka se též nevztahuje na poškození výrobku skladováním mimo rozsah teplot od -20°C až 45°C, pokud je tak blíže uvedeno v příslušné dokumentaci výrobku. 
3) Dodavatel se zavazuje provést vyřízení reklamace (záruční opravy) nejpozději do 30-ti dnů ode dne převzetí uplatnění reklamace včetně reklamovaného zboží. 

Reklamace musí obsahovat:

konkrétní popis závady

reklamovaný výrobek nebo reklamovaná část

kopii dokladu o koupi (faktura), nebo jiný doklad potvrzující koupi 

záruční list (u příslušenství je záručním listem doklad o koupi (faktura - stačí kopie)) 

adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email) 

Pokud reklamace nebude obsahovat tyto náležitosti bude reklamace s největší pravděpodobností vyřízena jejím zamítnutím, pokud kupující dodatečně nebude schopen napravit potřebné informace a doklady, které umožní reklamaci úspěšně vyřídit. Reklamované zboží je nutné dopravit k nám jakýmkoliv způsobem na naši adresu.

Reklamaci zasílejte na:
 

 

Jedlička Vladan

Stará Ves 48

743 01 Bílovec

e-mail: vladan.jedlicka@seznam.cz  telefon: 774646147
 

 

Vyhrazujeme si právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu.

Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření. 

 

 

10. Objednávky

 

Všechny objednávky podané prostřednictvím tohoto obchodu jsou závazné. Po objednání obdržíte na Váš registrační e-mail potvrzení objednávky s výpisem objednaných položek. Poté bude Vaše objednávka zapsána do systému a v případě, že bude kompletní, expedována. Pokud vzniknou jakékoli problémy s expedicí či vybraným zbožím, budeme Vás kontaktovat na email uvedený při registraci.

 

 

11. Storno objednávky

 

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky nebo e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést číslo objednávky, jméno a popř. popis objednaného zboží. Při zrušení objednávky později než do 24 hod. může být účtován poplatek za náklady spojené s dopravou a manipulací se zbožím.