Možnosti dopravy - Dodací podmínky

 

Zboží zakoupené v našem elektronickém obchodě zasíláme prostřednictvím České pošty (do 30kg) nebo využíváme služeb přepravní společnosti PPL. V případě nadměrně těžkých (nad 50 kg) nebo balíků větších rozměrů zasíláme zboží smluvními přepravci . Zboží si můžete vyzvednout také osobně na naší provozovně v Bílovci, adresu najdete v kontaktu. V případě nesprávného výpočtu ceny poštovného eshopem Vás budeme kontaktovat.

 

Pro přepravu společností PPL je nutné k objednávce uvést Vaše telefonní číslo, aby Vás řidič mohl kontaktovat ve chvíli, kdy k Vám poveze balík. V případě přepravy Českou poštou nebo PPL je na uvedené telefonní číslo zasíláno oznámení o stavu přepravy balíku, takže budete ihned vědět, že dopravce balík převzal nebo kdy Vám jej bude doručovat. Poštovné ZDARMA platí pouze u zboží, které je označeno jako „doprava zdarma“. Ceny poštovného jsou uvedeny včetně 20% DPH.

 

 

Česká poštaČeská pošta - ceník poštovného a balného (pouze ČR)

 

Balík „Do ruky“

0 - 30 kg: 110 Kč

Dobírka: + 40 Kč 

 

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku a datem doručení.

 

V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvímwww.ceskaposta.cz/zmenadispozice , kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu nebo emailu můžete změnit termín nebo místo pro doručení své zásilky.

 

Standardní úložná doba balíku je 7 dní, tuto dobu lze zdarma na požádání u Vaší pošty prodloužit až na 15 dní. Toto lze provést online nebo telefonicky na poště. Tzn., že v případě neúspěšného doručení nebo nevyzvednutí leží balík na poště a po uplynutí úložné doby se vrací odesílateli. Sledování zásilek je možné na adrese: www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php

 

 

PPLPPL - ceník poštovného a balného (ČR i SR)

 

PPL normální balík – pouze ČR

0 - 30 kg: 110 Kč

30 – 50 kg: 300 Kč

Dobírka: + 40 Kč

 

PPL Export Slovensko (pouze na dobírku bez možnosti platby předem)

0 - 30 kg: 380 Kč

30 - 50 kg: 1500 Kč

 

Sledování zásilek je možné na adrese: www.ppl.cz

 

 

DHLDHLPaletová přeprava Česká pošta, DHL


 

Přeprava balíků nadměrných rozměrů a balíků těžších než 50 kg

podle hmotnosti a rozměrů je cena od 600 Kč

na dotaz Vám vypočítáme přesnou cenu dopravy do Vašeho města

 

 

Osobní odběr


 

Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zboží na provozovně. Možná je i platba předem na účet a následné vyzvednutí zboží na provozovně.


 

Adresa provozovny pro osobní odběr

Jedlička Vladan, Stará Ves 48, 743 01 Bílovec

po domluvě

 

 

Možnosti platby - Platební podmínky

 

 

Dobírka - nejjednodušší a nejrychlejší způsob

 

Objednané zboží Vám zašleme na dobírku, což znamená, že toto zboží uhradíte v hotovosti řidiči při převzetí balíku. Poštovné a balné účtujeme dle výše uvedených cen. Tato služba je zpoplatněna částkou 40 Kč. (Při zaslání na Slovensko je poplatek již započten v ceně dopravy)

Při zaslání balíku na Slovensko uvádíme cenu v Kč a dopravce následně přepočítá cenu na EURO podle aktuálního kurzu ČSOB banky.


 


 

Platba předem na bankovní účet


 

Po potvrzení objednávky můžete provést platbu převodem na náš bankovní účet na základě údajů, které Vám přijdou na Váš email. Zboží Vám bude odesláno, jakmile bude platba připsána na náš účet (zpravidla 2 dny od odeslání platby). Číslo našeho účtu je 670100-2201065977/6210 variabilní symbol je číslo objednávky. Na vyžádání můžeme vystavit zálohovou fakturu. Tento způsob platby není možné využít ze Slovenska.

 


 

Převzetí zboží

 

Pokud je balík viditelně poškozen, tak jej nepřebírejte a informujte nás emailem nebo telefonicky.

 

Zákazník je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o škodě za přítomnosti dopravce. Je taky možné uvést na přepravní list, že balík byl poškozen a reklamaci uplatnit později. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.

V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen reklamovat zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří dnů po dodání. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti.

 

 

Přišel Vám poškozený balík?

 

 

V případě, že balík byl doručen přepravcem PPL, DHL nebo Schenker

 

Zavolejte na infolinku přepravní společnosti a nahlaste, že Vám byl doručen poškozený balík a to nejpozději do tří dnů od doručení balíku. Tel. číslo najdete na přepravním štítku na balíku.

Dopravce si pro zboží přijede a doručí jej zpět odesílateli.

Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.

Při předání zboží dopravci dostanete „záznam o škodě“, na jehož základě Vám zboží můžeme vyměnit. Tento doklad stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš email. Je nutné, aby byly všechny údaje dobře čitelné.

Ihned poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží.

 

 

V případě, že balík byl doručen Českou poštou

 

Balík je nutné doručit na pobočku České pošty a ohlásit na přepážce, že Vám byl doručen poškozený balík a to nejpozději do tří dnů od doručení balíku.

Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.

Při předání zboží dopravci dostanete reklamační protokol.

V případě uznání reklamace vrací dopravce balík zpět odesílateli. V případě zamítnutí reklamace vrací dopravce balík zpět příjemci. V obou případech Vám dopravce předá vyjádření o reklamaci. Tento doklad stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš email. Je nutné, aby byly všechny údaje dobře čitelné.

Poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží a případného vyzvednutí poškozeného zboží.

DŮLEŽITÉ: Pracovnice na přepážce není oprávněna rozhodovat o oprávněnosti reklamace. I v případě, že by reklamace nebyla poštou uznána, tak Vám na základě vyjádření pošty zboží vyměníme. Bez tohoto vyjádření není možná výměna zboží.